Telefonie
Netwerkbekabeling
Draadloze netwerken
Camerasystemen

Kabelnoord

Kabelmaatschappij Kabelnoord heeft een prachtig pakket aan producten en diensten voor particulieren en het bedrijfsleven. Kwaliteit staat hoog in het vaandel waaronder ook het contact met de klanten.

Om de bereikbaarheid te optimaliseren heeft Kabelnoord de totale telefonie installatie vernieuwd. Een van de belangrijkste uitgangspunten bij de aanbesteding was de bereikbaarheid bij calamiteiten. Daarnaast moest worden voorzien in faciliteiten voor het klant contactcentrum en de technische afdeling.

Men heeft gekozen voor onze Managed Voice Cloud oplossing. Het voordeel hiervan is dat er in principe een onbeperkte capaciteit beschikbaar is. Bellende klanten die niet direct kunnen worden beantwoord worden in de wachtrij geinformeerd over de status van de oproep. Ook wordt men bij bekende lokale storingen al direct op de hoogte gebracht. Op enkele afdelingen kan men d.m.v. de speciale "Q-Boards" de wachtrij- en beller informatie in de gaten houden en eventueel mensen bijschakelen.. 

Daarnaast is de dienst Contact Connect bijgeleverd om een CRM koppeling mogelijk te maken. Hierdoor heeft de medewerker direct de klant informatie op het scherm. Dat scheelt tijd en komt erg klantvriendelijk over.

We zijn erg blij dat Kabelnoord na de selectieronde opnieuw de keuze op ons heeft laten vallen.
Faber Telecom & Data heeft net als Kabelnoord ook service en kwaliteit hoog in het vaandel !
Kabelnoord

Een greep uit onze projecten

18 Maart 2019

Bezoek onze stand op de BCDN

Komende dagen zijn we weer aanwezig op de Business Contact Dagen Noord. Komt u ook even langs bij onze vernieuwde stand ? Wij staan op stand nummer 4130.
 

23 Juli 2018

Voorkom hoge data rekeningen in het buitenland



Voorkom een hoge datarekening na je vakantie met deze tips

Tegenwoordig is dit de normaalste zaak van de wereld om je mobiel op vakantie net zo te gebruiken als thuis, maar denk je op dat moment wel na wat dit doet met je dataverbruik? Dagelijks worden gebruikers van data in het buitenland bij thuiskomst ‘verrast’ door (hele) hoge rekeningen. Let daarom extra goed op in het buitenland en lees onderstaande tips voordat je op vakantie gaat om dit te voorkomen.
 

19 Februari 2018

Omzetten ISDN

U wordt waarschijnlijk ook van alle kanten benaderd om tijdig het omzetten van ISDN te regelen.
En inderdaad: september 2019 is echt het einde voor de ISDN aansluitingen. KPN gaat de wijkcentrales allemaal omzetten naar volledige IP dienstverlening. Dat betekent voor veel klanten niets, zij zijn al lang op IP overgestapt, maar voor anderen moet het nog worden geregeld.
Eén tip: Wacht niet te lang want naar verluid is het echt over en uit en dus zou u zonder telefonie zitten als u te laat bent.