Flexibel bellen met cloud telefonie


Een groot voordeel van cloud telefonie is dat  u altijd beschikt over de nieuwste faciliteiten. Ook is het plaats onafhankelijk. Dat is ook handig voor bijvoorbeeld thuiswerkers. Bovendien is cloud telefonie flexibel af te stemmen op het gewenste aantal werkplekken. U betaald wat u afneemt.


Altijd de nieuwste telecom faciliteiten dankzij Managed Voice
Dankzij de sterke opkomst van VoIP, het bellen via internet, hoeft u voortaan niet meer zelf te investeren in centrale telefonieapparatuur. Tegen een vaste vergoeding per werkplek kunt u nu gebruik maken van een hypermoderne telefooncentrale met de allernieuwste en meest geavanceerde faciliteiten. Bovendien heeft u geen omkijken naar aanleg en onderhoud, omdat de centrale gesitueerd is op een goed beveiligde locatie buiten uw bedrijf. Onder de naam Managed Voice biedt Faber Telecom & Data u dit innovatieve telecomconcept aan.

Overal en altijd bereikbaar
Managed Voice is extra aantrekkelijk als u veel werkt met telewerkers of als uw medewerkers vanuit verschillende locaties werken. Ongeacht de plek waar zij zich bevinden, zijn zij altijd op hetzelfde nummer bereikbaar.

Vestigingen verbinden
Als u meerdere vestigingen heeft, koppelt Managed Voice deze voor u slim aan elkaar. Er ontstaat vervolgens één telefonienetwerk, waardoor alle onderlinge gesprekken als intern verkeer gelden. Dit levert u op jaarbasis een meer dan interessante besparing op. Bovendien hoeft u de afzonderlijke vestigingen niet zelf te faciliteren met een telefooncentrale. Alle vestigingen bellen via dezelfde  externe telefooncentrale. Ook dat is pure winst voor u.

Snel opschalen bij groei
De capaciteit van het netwerk waarvan wij gebruik maken is schaalbaar. Daardoor kunnen wij u snel extra capaciteit bieden als u deze nodig heeft. Op tijdelijke basis of permanent. Dankzij de flexibiliteit van het netwerk hoeft u dus nooit reservecapaciteit af te nemen. Met andere woorden: u betaalt slechts voor wat u nodig heeft, terwijl u wel de zekerheid heeft dat u snel kunt uitbreiden als het moet. Als dat geen flexibiliteit in optima forma is.   

Voorloper op telecomgebied
Als gebruiker van Managed Voice beschikt u altijd over de nieuwste telecom- en ICT-faciliteiten. Vergelijkt u dit eens met de situatie dat u zelf moet investeren in een nieuwe telefooncentrale. Als gevolg van de voortschrijding van de stand van de techniek loopt u in dat geval al snel achter de feiten aan. Met Managed Voice weet u daarentegen zeker dat u altijd een voorloper bent op telecomgebied. En dat heeft een positieve uitstraling op het imago van uw bedrijf.

Maximale betrouwbaarheid
Managed Voice blinkt op veel fronten uit. Op het gebied van betrouwbaarheid spant deze innovatieve telecomoplossing echt de kroon. Het is niet voor niets dat Faber Telecom & Data u een maximale beschikbaarheid kan bieden. De telefooncentrales waarvan wij gebruik maken, bevinden zich op een maximaal beveiligde externe locatie. Het VoIP-platform is over maar liefst vier verschillende datacenters gedistribueerd. En technische specialisten waken 24 uur per dag, 7 dagen per week over uw telefoniediensten. Meer bedrijfszekerheid kunt u zich echt niet wensen.

Geen investering nodig
Afhankelijk van uw specifieke wensen betaalt u een vaste maandelijkse vergoeding per werkplek. U weet dus precies waar u aan toe bent, als u nieuwe medewerkers wilt aansluiten op het netwerk. Doordat u bovendien geen eenmalige diepte-investering hoeft te plegen om te kunnen beschikken over een ultramoderne telecom-infrastructuur, levert Managed Voice u een overzichtelijk en voorspelbaar kostenplaatje op.

Uw voordelen op een rijtje
-Overal bereikbaar ongeacht werkplek
-Besparen op belkosten dankzij koppelen meerdere vestigingen
-Snel opschalen bij groei dankzij flexibiliteit netwerk
-Voorloper zijn op telecomgebied verstevigt uw imago
-Altijd de nieuwste ultramoderne faciliteiten
-Maximale betrouwbaarheid
-Niet investeren, maar betalen per werkplek

Er wordt gewerkt met maandtarieven en daarom maandelijks aan te passen op de benodigde capaciteit.
Het verschil tussen cloud telefonie en telefonie op locatie is daarnaast ook een keuze tussen een communicatieserver in het virtuele wereldweb, de cloud, of thuis binnen de eigen muren.
Verder is het een keuze tussen een eenmalige investering voor een eigen server, of een bedrag per persoon per maand bij een cloudserver.
 
Wij bekijken graag samen welke oplossing in uw situatie het aantrekkelijkst is.